Tieto Retail Experience – fremtidens handleopplevelse

Tieto Retail Experience er et konsept spesielt tilpasset deg som driver detaljhandel og dekker alle kanalene forbrukeren forventer at du skal være tilstede på. Tieto Retail Experience er basert på integrerte løsninger for innholdsstyring, automatisert markedsføring, digital handel, kundeanalyse og drift av digitale butikker.
Tieto retail experience

Det siste tiåret har vært preget av en bølge av ny teknologi som drastisk har endret måten folk handler på. Man er ikke lenger nødt til å dra til fysiske butikker, nå kan du handle hvor du enn befinner deg via datamaskinen, nettbrettet eller mobiltelefonen.

Dagens forbrukere er også mer opplyste: De vet hva de vil ha, og hvordan og hvor de får tak i det. Men selv om e-handel utgjør en trussel mot tradisjonelle butikker, viser studier at kundene fortsatt setter pris på å kunne ta på, prøve og sammenlikne produkter i en fysisk butikk. Noen ganger foretrekker de det til og med.

Alt tyder på at dagens kunder ønsker det beste av begge verdener.

Tieto har funnet en løsning som forener de to verdenene. Vi mener at vårt konsept Tieto Retail Experience, der alle aktiviteter på nettet er med på å berike et eventuelt besøk i en fysisk butikk, er fremtiden når det gjelder å skape varige og lojale kunderelasjoner.

Tieto Retail Experience er et konsept for detaljhandel i alle kanaler basert på integrerte løsninger for innholdsstyring, automatisert markedsføring, digital handel, kundeanalyse og drift av digitale butikker. Konseptet forener global innsikt med kunnskap om handletrender og om detaljmarkedet i Norden. Kort sagt består Tieto Retail Experience av fire løsninger: Adaptive Store, Sell’n’Deliver Anywhere, Savvy Retailer og Me-Tailing.

Skap varige kunderelasjoner gjennom våre sofistikerte omnikanaltjenester, som gjør at du kan tilby den beste kundeopplevelsen. Ta en prat med oss om hvordan du kan skape den ultimate kundeopplevelsen. 

Les mer om Tieto Retail Experience og helhetlige kundeoppleveser.

Share