Dele:

Innsikt

Vi tror på å skape en mer kundeorientert verden med sømløs og gjensidig givende samspill mellom våre kunder og dine kunder.

Nyhet
Tieto leverer global netthandelsløsning til Kalmar
kalmar_280.jpg
Den nye løsningen fra Tieto gir Kalmar en integrert salgsplattform som skal sikre bedre brukeropplevelser for kunder fra hele verden.
Tieto leverer global netthandelsløsning til Kalmar
Kalmar har valgt Tieto som partner for utvidelse og fornyelse av selskapets B2B-netthandelsplattform. Den nye løsningen fra Tieto gir Kalmar en integrert salgsplattform som skal sikre bedre brukeropplevelser for kunder fra hele verden. Denne nye plattformen gjør Kalmar i stand til å øke salget over nett, kombinert med å redusere salgsadministrasjon.

Kalmar er en del av Cargotec, og leverer tjenester og løsninger innen godshåndtering. Selskapet har nå valgt Tieto til å utvikle en verdensdekkende tjenesteportal og netthandelsløsning for reservedeler. Den nye løsningen bygges med SAP Hybris-teknologi, og erstatter Kalmars nåværende netthandelsløsning.

- Den nye plattformen gir kundene moderne og gode brukeropplevelser og sikrer rask tilgang til tilpasset, relevant innhold. Med den nye løsningen vil vi styrke vår digitale utvikling og styrke nettbasert salg. Vi er fornøyd med valget av Tieto og deres brede erfaring innen e-handel og sterke kompetanse på SAP Hybris-plattformen, sier Seppo Heino, Vice President, deler og logistikk, Kalmar.

Netthandelsplattformen SAP Hybris skal integreres med Kalmars løsninger for ressursplanlegging og fagapplikasjoner , levert av blant annet SalesForce.

- Dette er en naturlig videreføring av vårt lange samarbeid med Kalmar. Med Tietos bransjeerfaring kan vi bistå Kalmar med utvikling og forbedring av digitale kundeopplevelser, og kan dessuten bistå med spisskomptanse for sektoren. Digitalisering av B2B-kundeopplevelser som styrker netthandel er viktig for oss, og vårt mål er å vokse ytterligere innen disse områdene, forteller Jaakko Hartikainen, direktør for kundeopplevelser hos Tieto.

Utover realisering av netthandel, dekker Tietos produktspekter serviceverktøy, mobile tjenester, analyser, håndtering av kunde- og produktinformasjon, samt kundeservice og verktøy - både integrert og som egne konsepter.

Tietos bransje (https://www.tieto.com/industries/manufacturing/tieto-industrial-experience)kompetanse har løsninger som gir en altomfattende tilnærming til digitalisering av kundeopplevelser for B2B-selskaper. I kombinasjon med de kommersielle multikanalløsningene fra Smilehouse (https://www.tieto.fi/uutiset/tieto-ostaa-smilehousen-ja-kasvattaa-digita...), som ble kjøpt av Tieto i desember 2015, er Tieto i stand til å tilby omfattende løsninger for styring av den digitale kundeopplevelsen.

Ytterligere informasjon:

Jaakko Hartikainen
Direktør for kundeopplevelser, Tieto
+358443500445

Kalmar tilbyr løsninger innen godshåndtering, tjenester til havner, terminaler, logistikksenter og tungindustri. Selskapet er bransjeledende innen terminalautomatisering og energieffektiv containerhåndtering. En av fire containere som forflyttes verden over håndteres med en løsning fra Kalmar. Kalmar er en del av Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV), et konsern med en omsetning på over 3,7 milliarder euro i 2015. Selskapet sysselsetter over 11 000 mennesker. www.cargotec.com

Tieto har som mål å gripe de betydelige mulighetene som oppstår i en stadig mer datadrevet verden og omdanne disse til varige verdier for mennesker, næringsliv og samfunn. Vi skal bli kundenes førstevalg for virksomhetsfornyelse ved å kombinere våre styrker innen programvare og tjenester med en sterk drivkraft for utvikling av økosystemer og kontinuerlig innovasjon med partnere. www.tieto.no.

Helene Helvik
Head of Manufacturing, Retail, Logistics & Services, Norway
+4790011386
Share
Nyhet
Indiska forsterker sitt digitale fotavtrykk med løsning for digitale kundeopplevelser fra Tieto
indiska.png
Den nye netthandelsløsningen skal gi mer brukervennlige, mobile kjøpsopplevelser, høyere ytelse og raskere utsjekk av produktene.
Indiska forsterker sitt digitale fotavtrykk med løsning for digitale kundeopplevelser fra Tieto
Den svenske mote- og interiørkjeden Indiska styrker nå Indiska.com med en oppdatert nettbutikk som er utviklet av Tieto og drevet av SAP Hybris. Den nye netthandelsløsningen skal gi mer brukervennlige, mobile kjøpsopplevelser, høyere ytelse og raskere utsjekk av produktene – for å nevne noen av endringene. Oppgraderingen er et viktig steg på Indiskas digitale reise.

Den nye nettsiden er en viktig forbedring i Indiskas innsats for å gi kundene en bedre og mer adaptiv kjøpsopplevelse, som følger den økte digitaliseringen innen detaljhandel-bransjen. Det nye nettstedet vil også gjøre det mulig for Indiska å gi sine kunder mer tilpassede tilbud og service.

– E-handelen utvikles raskt og påvirker rollene til både tradisjonelle, fysiske butikker og nettbutikker. Dagens kunder ønsker den samme opplevelsen i alle kanaler, inkludert på mobil. Den nye nettsiden skal sikre at vi kan bli en ledende aktør innen såkalt Omni-commerce, sier Niclas Hemminger, CDO og leder for e-handel på Indiska.

Nettstedet inneholder et helt nytt design som gir samme digitale kjøpsopplevelsen både på nett og mobil.

– Å tilby gode mobile kjøpsopplevelser er helt kritisk fordi mer enn halvparten av trafikken kommer fra mobile kanaler, og vi ønsker å gjøre det enkelt å navigere og betale. Med denne nye løsningen mener vi at vi har tatt et stort sprang fremover, sier Niclas Hemminger.

Den nye nettbutikken Indiska.com er utviklet av Tieto. Oppgraderingen av plattformen drives av en nyere versjon av SAP Hybris, som bedre oppfyller kravene til E-commerce 3.0, og til butikker som har økt fokus på Customer Experience Management (CEM).

Tieto styrket sin posisjon som en av Nordens ledende aktører innen digitale kundeopplevelser med fjorårets oppkjøp av Smilehouse, den største finske løsningsleverandøren av Omni-kanalhandel. Smilehouse er en av de mest erfarne SAP Hybris-selskapene i Norden, og samarbeidet med Indiska viser at Tieto Retail Experience-konseptet vokser i det svenske markedet.

– Dette prosjektet viser hvordan kombinasjonen av Smilehouses kompetanse innen e-handel med høye volum og våre markedsledende CEM-løsninger kan ta netthandlere til neste nivå. Vi ser frem til å bygge et langsiktig partnerskap med Indiska og videreutvikle deres strategi for å forbedre den digitale handleopplevelsen, sier Dennis Banelind, leder for digitale kundeopplevelser  i Tieto Norge.

For ytterligere informasjon, kan du kontakte:

Jaakko Hartikainen, Direktør, Customer Experience Management, Tieto
Telefon: +35 844 3500445 e-post: Jaakko.Hartikainen@tieto.com

Fredrik Bergström, Principal Consultant, Customer Experience Management, Tieto
Telefon: +46 (0)72-503 51 10 e-post: Fredrik.Bergstrom@tieto.com

Om Indiska

Indiska Magasinet AB er en svensk butikkjede etablert i 1901, som selger en unik blanding av mote og interiør med din egen stil, Bohemian Modern. Alt er designet i Stockholm av mennesker som elsker India. Indiska har i dag 91 butikker i Sverige, Norge og Finland. www.indiska.com

Om Tieto

Tieto har som mål å gripe de betydelige mulighetene som oppstår i en stadig mer datadrevet verden, og omdanne disse til varige verdier for mennesker, næringsliv og samfunn. Vi skal bli kundenes førstevalg for virksomhetsfornyelse ved å kombinere våre styrker innen programvare og tjenester med en sterk drivkraft for utvikling av økosystemer og kontinuerlig innovasjon med partnere. www.tieto.no.

Helene Helvik
Head of Manufacturing, Retail, Logistics & Services, Norway
+4790011386
Share
Innsikt
Slik får du flere og mer fornøyde netthandelskunder
Netthandel B2B
Vi er inne i ”kundens tidsalder” og innkjøperne i virksomhetene forventer å kunne handle alt online.
Slik får du flere og mer fornøyde netthandelskunder
I forbrukermarkedet har vi allerede sett et stort skifte - forbrukere tar ikke lenger kontakt med forhandler om sine spørsmål, men søker informasjon og gjør sammenligninger på nettet. Anbefalinger fra andre forbrukere påvirker i økende grad kjøpsbeslutningene, og kundene forventer å finne informasjon i alle kanaler, samtidig som kundeservice skal være tilgjengelig til alle døgnets tider.

De samme kravene er på vei inn i B2B-markedet. Vi er inne i ”kundens tidsalder” og innkjøperne i virksomhetene forventer å kunne handle alt online. Studier viser at over 70% av forretningskunder har søkt informasjon om produkt og leverandør på nettet før de dukker opp på radaren til bedriftens selgere.

Innkjøpere tar med seg kravene fra forbrukersiden. Vi er nå i en situasjon hvor tre av fire innkjøpere synes det er mer praktisk å kjøpe fra en nettside enn ha kontakt med en selger. Hele ni av ti fortrekker å kjøpe online når de har gjort kjøpsbeslutningen.

Eksisterende netthandelsaktører innen B2B sier at over 70% av trafikk til sidene deres kommer fra Google. Derfor er det enkelt å argumentere for at produktene bør gjøres tilgjengelig uten at det kreves innlogging. I tillegg er konverteringsraten for B2B-salg er mer enn dobbelt så høy sammenlignet med B2C-salg.

Nye analyser fra Forbes viser at B2B-markedet vil utgjøre det dobbelte av B2C-markedet i løpet av 2020. Dette kommer som følge av at produsenter, distributører og grossister responderer på en stigende etterspørsel på netthandel.

Med dette potensialet er det forretningsmessig fornuftig å vurdere en B2B-netthandelsløsning. På samme tid kan salgskostnadene kuttes med opptil 90%. Uansett om din bedrift opererer innen produksjon, engros eller skogsindustrien, er det like viktig å skape en sømløs kundeopplevelse online og offline. Ved å tilby netthandel, vil du øke profitten og bredde bedriftens marked, samtidig som du forbedrer kundeopplevelsen.

Tieto Industrial Experience er et sett av digitale komponenter som sammen gir en effektiv B2B-netthandel, ordrehåndtering, styring av produktinformasjon, samt forbrukerportaler. Disse komponentene kjører på SAP Hybris programvare og andre ledende teknologier og sammen gir disse en sømløs integrasjon mellom Open Catalogue Interface og punchout-systemet. Dine kunder vil bli i stand til å få øyeblikkelig informasjon om priser og lagerstatus på varesortimentet ditt, både på web og mobil.

Ved å gi en god kundeopplevelse og gjøre det lett for kunden din å handle hos deg, vil du øke salget og nå ut til nye kundegrupper og markedsområder. Samtidig kreves det kløkt for å komme dit.

Jonas Lantto
Senior Business Consultant, Customer Experience Management
+4792463564
Share

Tjenester

Våre tjenester dekker hele kundens reise, og muliggjør en sømløs, samt givende kundeopplevelse - fra visjon til verdi.

  • Rådgi CEM

    • Digitale strategier
    • Nye forretningsmodeller
    • Bransjerådgivning
    • Transformasjonsplanlegging
    • Prosjekt- og programstyring
    • Teknologirådgivning

    Designe CEM

    • Co-creation
    • Konseptdesign
    • Service- og CX-design
    • UX-design
    • UI-design og testing

    Skape CEM

    • Fornyelse av webside og innholdsadministrasjon
    • Digital handel (B2C/B2B)
    • Marketing automation
    • Digital analyse og kundeinnsikt 

    Drifte CEM

    • Kundeanalyse og konverteringsoptimalisering
    • Hosting-tjenester (SaaS, Hybrid, On-premise) 

Kunder

Gi din bedrift konkurransefortrinn ved å tilby en overlegen kundeopplevelse som gir en sømløs, meningsfylt, personlig og tidsriktig interaksjon med kunden.

Kundreferens
Kolonihaveforbundet har fått kontroll över dokumenthanteringen med 360˚ Online
Kolonihaveforbundet har fått kontroll över dokumenthanteringen med 360˚ Online
När danska Kolonihaveforbundet, ett förbund för koloniträdgårdar, gick över till 360° Online kunde de dra nytta av kunskapsdelning och professionell dokumenthantering och säga farväl till försvunna dokument och e-postmeddelanden eller objekt som felplacerats på en medarbetares dator. ”Tidigare gick alla juridiska ärenden genom mig, trots att vi hade många tidigare fall som relaterade till precis samma ämne. Detta på grund av att det var så svårt att dela och hitta information inom organisationen”, säger Kolonihaveforbundets direktör Ditte Jensen.

istock_000053753048_xxxlarge_1_1.jpg Innan 360° Online introducerades hade organisationen många problem med dokumenthantering. Det fanns till exempel inget digitalt arkiv, så allting från utskottsdokument till hyreskontrakt och politiska ärenden lagrades lokalt på enskilda medarbetares datorer, i e-postmeddelanden eller i ringpärmar. Resultatet av detta blev att dokument och e-postmeddelanden försvann, och att ärenden aldrig registrerades på rätt sätt. Kunskaper var förankrade hos varje enskild medarbetare istället för inom hela organisationen.

Ett enda gemensamt arkiv och professionell dokumenthantering

Med 360° Online har Kolonihaveforbundet tagit tillbaka kontrollen över det dagliga arbetet. De har nu ett gemensamt arkiv där allting lagras. Denna professionella dokumenthantering innebär att alla medarbetare alltid har full överblick och tillgång till alla dokument och e-postmeddelanden. De kan dokumentera processer som relaterar till exempelvis förhandlingar och de har full kontroll över versioner, historik, ärendebeskrivningar, svar från myndigheter och deadlines.

 
Det är enkelt för enskilda medarbetare att registrera frågor som kommer in via telefon och kontrollera om en person eller förening har varit inblandad i ett liknande fall tidigare, eller om det finns något samband mellan olika ärenden. Medarbetare kan även se tidigare svar och kan återanvända dessa vid behov.

 
Genom att spara all historik i ett gemensamt arkiv för e-post, dokument och telefonärenden säkerställer förbundet också att chefer har tillgång till en fullständig överblick och den information som behövs.”360° Online gör det möjligt för oss att samla förbundets dokumentation och alla medlemsärenden i ett gemensamt system. Jag tycker att vi nu är en mer samlad medlemsorganisation, både internt och externt, och att vi har bättre förutsättningar för att svara på medlemmarnas frågor”, berättar Ditte Jensen.

En ekonomiskt fördelaktig lösning

”360° Online var avsevärt mycket billigare än andra lösningar, och dessutom är det ett användarvänligt program. Vi kunde börja använda det direkt.”

– Direktör Ditte Jensen

Genom att välja en molnlösning istället för en lokal installation fick Kolonihaveforbundet en standardlösning som var enkel att installera och som dessutom var prisvärd för en liten organisation. ”Tieto var en professionell samarbetspartner under hela implementeringsprocessen”, avslutar Ditte Jensen.

Kolonihaveforbundet

Kolonihaveforbundet (förbundet för koloniträdgårdar) har sju medarbetare och är med sina 40 000 medlemmar den största intresseorganisationen för personer med kolonilotter i Danmark. www.kolonihave.dk
 

Läs mer om 360° Online lösningen 
 

Staffan Miefalk
Head of Software Innovation Sweden
Share
Referanse
Døgnåpen kommunal kundeservice utvides til flere kanaler med Tietos løsninger
Palmia
Det nye løsningen bidrar til at det kommunale foretaket Palmia ytterligere skal kunne forbedre sin kundeservice.
Døgnåpen kommunal kundeservice utvides til flere kanaler med Tietos løsninger
- Kundeservicevolumet har økt betydelig. Vi blir kontaktet rundt 200 000 ganger i måneden, og antall ansatte i kundeserviceavdelingen er tredoblet siden vi startet. Tieto drifter vedlikeholdet og utviklingen av kundeservicesystemet som en tjeneste, som bidrar til at vi kan fokusere mer på utviklingen av driften, sier Riitta Karvinen, leder for Telephone and Wellness Services-enheten i Palmia.

Palmia
Riitta Karvinen, leder for Telephone and Wellness Services Unit i Palmia, og leder for system Juhana Yrjölä utvikler Palmia’s kundetjeneste til å bli en multikanalsløsning.

Det døgnåpne kundeservicesenteret håndterer alt fra transporttjenester for eldre og funksjonshemmede, kommunale telefonsentraler, helpdesk- og nødtelefontjenesten for kommunale avdelinger og den virtuelle hjemmehjelpstjenesten for eldre, for å nevne noe. Palmia vedlikeholder også tilbakeringingssystemet for helsesentre, helsestasjoner for barn og fysioterapitjenester.

Kontaktsenter-systemet til kundeservicen er basert på Genesys-teknologi. Tieto har levert vedlikeholdsstøtte til Palmia siden 2009. Nå som samarbeidet utvides til omfattende livssyklusadministrasjon, vil arkitekturen til Genesys-miljøet bli oppdatert ytterligere for å møte behovene innen kundeservicetjenestene.

- I dag forventer kundene en nærmest døgnåpen drift, derfor var funksjonell og pålitelig døgnservice et viktig kriterium for oss i anbudsprosessen. Hvis vi skulle håndtert systemet selv, måtte vi ha hatt minst 10 personer til å ta seg av driften, sier Juhana Yrjölä, systemsjef for Palmias Telephone and Wellness Services-enhet.

Bedre kundeopplevelse gjennom ressursoptimalisering

Kontaktsenter-systemet viser hvor mange samtaler og kontaktforespørsler som mottas, hvor raskt de svares på og hvordan de blir håndtert. Disse profesjonelle verktøyene bruker Palmia til å forbedre kundeservicen sin. - Kundetilfredsheten har alltid vært høy. Da den sist ble målt, kom den på 3,92 på en skal fra 1 til 5, sier Karvinen.

Rapportfunksjonene er med på å optimalisere ressursene. Rapportene er også nyttige for Palmias kunder. - Helsesentrene kan for eksempel bruke rapportene når de skal demonstrere for departementet at tilbakeringingsplikten har blitt overholdt, forklarer Yrjölä. En av de viktigste fordelene ved sentralisering er at kundeservicesituasjonen kan bli prioritert i sanntid basert på behov. Man måler god kundeservice etter hva som har blitt avtalt med hver enkelt kunde.

- Sentralen må svare på anrop på under 30 sekunder, målet for behandlingstid for helpdesk-henvendelser er tre dager, og for transporttjenester måler vi andelen kombinerte turer, forteller Karvinen. Med kontaktsenteret kan målingene bli overvåket og det er mulig å reagere på avvik.

Kundeservice i flere kanaler

Palmia kan kontaktes på e-post, telefon eller, i fremtiden, via chat eller app’er. Karvinen legger vekt på at administrasjon av et kundeservicemiljø i flere kanaler er umulig uten sentralisert viderekobling. Hver kanal er like verdifull for Palmia.
- Kunder kontakter oss via den kanalen som passer dem best, og vi velger de beste folkene for de forskjellige kanalene basert på kompetanse. Siden tjenestene ble sentralisert, har vi kunnet spare inn opptil 54 % innen HR, sier Karvinen.

- Chat-tjenesten som skal brukes av kommunen, er en viktig oppdatering for oss. At én person kan håndtere flere samtaler på chat samtidig, vil øke effektiviteten til kundeservicen, sier Karvinen.

Betydning av video blir også fremhevet i utviklingen av den virtuelle tjenesten for hjemmehjelp.

Langsiktig samarbeid gir et godt grunnlag for utvikling

- Som en Genesys-partner er Tieto informert om utviklingen vår og kan foreslå passende funksjoner. Da de har et langt leverandørforhold til Helsinki by, har de god kjennskap til organisasjonens nettverksløsninger, sier Yrjölä.

De essensielle tjenestene må fungere problemfritt, og derfor forventer Karvinen flyt og punktlighet fra det kommende samarbeidet.

- Det er også viktig å forstå hverandre, og begge parter må være fleksible slik at alt kan tilpasses etter behovene til den enkelte kunden. Det langsiktige samarbeidet legger et solid grunnlag for nyutvikling, avslutter Karvinen.


Om Palmia
Det kommunale foretaket Palmia håndterer telefontjenestene til Helsinki by, de fleste skolemattjenestene, pleiefasiliteter og barnehagetjenester, samt forskjellige omsorgstjenester. Foretaket er en uavhengig inntektsenhet som eies av Helsinki by, og har rundt 1500 ansatte.

Jonas Lantto
Senior Business Consultant, Customer Experience Management
+4792463564
Share
Referanse
Pensjonskalkulator gir kundene bedre forståelse
Mika Paananen - thumbnail
- Å lage pensjonskalkulatoren var uten tvil helt riktig, sier Mika Paananen, kundeservicedirektør hos pensjonsforsikringsselskapet Ilmarinen.
Pensjonskalkulator gir kundene bedre forståelse
- Å lage pensjonskalkulatoren var uten tvil helt riktig, da nettstedet har hatt 30 000 besøkende på kun to uker. Folk forventer at vi kan gi dem råd i pensjonsspørsmål. Antallet besøkende viser tydelig at vår tjeneste har tilfredsstilt et behov for informasjon, sier Mika Paananen, kundeservicedirektør hos pensjonsforsikringsselskapet Ilmarinen.

Paanan Mika, Ilmarinen Den finske pensjonsreformen vil endre pensjonslovgivningen. Den vil tre i kraft gradvis fra 2017 og påvirke livene til mange finner. Tietos kompetansesenter innen pensjon tok raskt tak i endringene som reformen innebar, og begynte å tenke på hvordan folk selv kunne undersøke når de ville kunne pensjonere seg, og hvor mye de ville få utbetalt pr. måned. Tietos konsulenter kontaktet Ilmarinen og foreslo at man kunne lage en pensjonskalkulator.

Samtidig vurderte Ilmarinen hva man skulle gjøre med de gamle pensjonskalkulatorene, og hvordan overgangsperioden pensjonsreformen innførte, skulle tas hensyn til. Tietos forslag om å lage en pensjonskalkulator kom i akkurat det rette øyeblikket. Etter at Tieto tok kontakt, tok det bare et par uker før pensjonskalkulatoren var klar til bruk. Den raske implementeringen var mulig takket være Tietos globale leveringsmodell, som innebar at det også var indiske programmerere involvert i prosjektet.

- Staben ved Tietos kompetansesenter for pensjon kontaktet oss angående pensjonskalkulatoren. Implementeringen gikk knirkefritt. Beslutningene ble tatt raskt gjennom digitale kanaler. En tungvint spesifikasjonsprosess var ikke nødvendig, og dokumentasjon og koding ble fullført fleksibelt i samarbeid, sier Paananen.

Pensjonskalkulatoren tydeliggjør utfordrende pensjonsspørsmål

Istedenfor å måtte ringe kundeservice kan kundene bruke kalkulatoren og selv beregne pensjonsbeløp, pensjonsalder og "målsatt pensjonsalder", som er den alderen man må jobbe til for å kompensere livslengdekoeffisientens virkning på den månedlige pensjonsutbetalingen. Resultatene regnes ut på grunnlag av fødselsår, nåværende månedslønn og pensjon opptjent ved slutten av det foregående året. Resultatet man får ved å bruke pensjonskalkulatoren, er ikke et løfte, men systemet kan beregne pensjonsbeløpet og -alderen nøyaktig nok.

En av målsettingene var en direkte og åpen tilnærming. Siden tjenestepensjonsspørsmål er komplekse, ville vi skaffe til veie klar og forståelig informasjon om pensjonsreformens virkninger for hver enkelt.

- Det var et spørsmål om merkevarebygging. Når et pensjonsforsikringsselskap kan reagere raskt på endringer, sender det et tydelig, positivt budskap. Hvis Tieto har noen liknende forslag i fremtiden, vil vi mer enn gjerne høre dem, sier Paananen.


Pensjonsforsikringsselskapet Ilmarinen hjelper kundene sine i alle spørsmål vedrørende pensjonsforsikringspoliser for ansatte og næringsdrivende.

 

Jonas Lantto
Senior Business Consultant, Customer Experience Management
+4792463564
Share

Utforsk

Last ned
Video
En ny digital butikkopplevelse
Ta kundeopplevelsen et steg videre med Tietos nye butikkonsept.
En ny digital butikkopplevelse
Ta kundeopplevelsen et steg videre med Tietos nye butikkonsept.
Share
Nyhet

Kontakt oss

Dele: