Oracle applikasjonstjenester for bedrifter

Som sertifisert fordelspartner, tilbyr vi implementering, tilpasning, utvidelse, integrering og styring av Oracle-tjenester.

Bedriftsapplikasjonene i en bedrift eller i en offentlig enhet er hjertet i organisasjonen, og er et viktig premiss hvis du vil skille deg ut fra konkurrentene. For å være sikker på at din bedrift utnytter potensialet fullt ut, må du se nærmere på verdiene og fordelene Tieto kan tilby gjennom tjenestene fra Oracle.

Vi har jobbet med Oracle-teknologi i over 20 år, og har kunnskap om de fleste sektorer i bransjen som bedriften din kan dra nytte av. Vi kan kombinere solid funksjonell og teknisk ekspertise i mange av Oracles applikasjoner, mellomvare og kjerneteknologi. For å sikre at vi tilfører deg målbar verdi, har vi kombinert kunnskap og erfaring i Oracles tjenester med egne leveringsprosesser og metoder. Vi kan også levere tjenestene med ulike kombinasjoner av on-/near-/offshore-leveringer etter ditt ønske.

Skaff deg en partner som kan tilføre din bedrift innovative IT-løsninger for fremtidige forretninger.

Oracle-spesifikke løsninger

Vi er eksperter på implementering, tilpasning, utvidelse og styring av følgende Oracle-løsninger:

  • eBusiness Suite (ERP)
  • Siebel Customer Relationship Management (CRM)
  • Oracle Transportation Management (OTM) og OTM som en tjeneste
  • Tilpasset applikasjonsutvikling basert på Oracle Application Development Framework (ADF)
  • ​Applikasjonsforvaltning

InFuse – vår måte å tilby deg Oracle Fusion

Det nyeste tilskuddet som du kan dra nytte av, er vår brede kunnskap om Oracle Fusion. Vi har samlet alt i en komplett pakke med retningslinjer, metoder og maler, for å sikre at du får all den støtten du trenger for å implementere Oracle Fusion.

Partnere over lang tid

Tieto har hatt status som Oracle-partner siden 1999, og det høyeste partnerskapsnivået globalt siden 2004. Som partnere verdsetter vi rollen vi er tildelt og ansvaret for kontinuerlig utvikling av teknisk kompetanse.

Partnerskapet gir deg følgende fordeler:

  • Forbedring av effektiviteten i bedriften
  • Reduksjon i kostnader
  • Kundefokus ved automatisering og forenkling av den daglige driften
  • ​Levering av innovative tjenester

Ta kontakt med oss om du ønsker mer informasjon!

Share