Sluttbrukertjenester med fokus på gode brukeropplevelser

Som sluttbruker har du tilgang til moderne verktøy og samarbeidsløsninger som fungerer uavhengig av hvilken enhet du benytter deg av. Du har tilgang til et servicesenter med flere ulike leverandører og kontaktkanaler og selvhjelpsvalg, pluss fleksibel internsupport som er tilgjengelig hele døgnet.

tieto-ms-img-end_user_services_548.jpg

Sluttbrukere har forskjellige krav og behov. Uavhengig av dette må den overordnede sluttbrukerproduktiviteten og samarbeidet forbedres, samtidig som kompleksiteten i enhetene administreres. Du kan sikre forretningskontinuiteten og sikkerheten ved å forbedre supportmodellen, som kan være både fragmentert og oppføre seg reaktivt. Se også nærmere på det eksisterende oppsettetet, og om det bidrar til å forbedre kostnadseffektiviteten etter satte mål.

Tilby sluttbrukerne produktivitetsverktøy som alltid er tilgjengelige, er enkle i bruk og kan brukes mobilt. Rollebaserte tjenester sikrer at alle har de riktige verktøyene for jobben og at vi unngår applikasjonsoverbelastning og påfølgende forvirring. En proaktiv supportmodell, inkludert et SIAM-kompatibelt servicesenter for flere leverandører, forhindrer brudd før de skjer. Dine innsparinger skjer gjennom konsolidering, automatisering og selvbetjening.

Produktivitetsverktøy som alltid er tilgjengelige, er brukervennlige og mobilt aktiverte

  • Innsparinger gjennom konsolidering, automatisering og selvbetjening
  • Rollebaserte presisjonstjenester
  • Proaktiv, preventiv supportmodell
  • ​SIAM-kompatibel servicesenter for flere leverandører

Tjenesteportefølje

Servicesenter med kapasitet for flere leverandører sikrer at saker ikke sendes frem og tilbake i service-teamet, eller i verste fall blir glemt. Leverandørstyring og -koordinering er et viktig element i det å tilby raske løsninger som opprettholder og forbedrer tilfredsheten hos sluttbrukerne.

On-site-tjenester kan tilpasses slik at de oppfyller akkurat det behovet du har. Tjenestene kan brukes tradisjonelt ved at man får hjelp eksternt, eller ved å ha dedikert personell fast on-site. En annen mulighet er å etablere et senter på et sentralt sted der sluttbrukere kan komme innom når det passer dem, uten avtale.

Workspace-tjenester er et komplett sett med verktøy som kan forbedre måten vi jobber på.

Kommunikasjons- og samarbeidstjenester samler alle moderne verktøy for kommunikasjon, deling og forbedring av produktivitet. Teamsider muliggjør samarbeid mellom kollegaer, partnere og kunder. Tjenester baseres på leveringer i offentlige nettskyer, eller løsninger driftet av Tieto dersom organisasjonen krever det. Dette betyr tilgjengelighet på alle enheter til enhver tid.

Microsoft produktivitetstjenester

  • Tieto Productivity Cloud, O365
  • SharePoint teamsider
  • E-post og Skype for Business
  • OneDrive for Business
  • ​Google produktivitetstjenester

Google Apps for Work

  • E-post, Hangout, Sites
  • Google Drive
Share